Alles weg

Laptop weg, twee telefoons gestolen, camcorder en discman. Digitale camera. En nog veel meer. In de tien minuten dat ik naar de AH ben geweest is alles geraust. Uit mijn huis.
 
Politie, verzekeringen, geen rustig avondje maar een grote bak stress.
 
Wie helpt mij aan emailadressen, telefoonnummers en andere aanverwante zaken voor me? Stuur me even een berichtje (vanaf morgenavond een smsje mag ook) MET afzender, zodat ik mijn sociale leven in ieder geval weer op kan pakken…

Over thisisdominique

Happy freestyler in a conceptual world.
Dit bericht werd geplaatst in Me. Bookmark de permalink .

3 reacties op Alles weg

  1. Marieke zegt:

    Jeetje, Do! Wat ongelofelijk kut! Hoe kan dat nou? Deur niet op slot? Of sporen van braak?

  2. marlies zegt:

    ik vind het zo rot voor je!! Alles goed nu?? Of: gaat ’t een beetje beter nu?Liefs

  3. Claudia zegt:

    En hoe is het nu dan?
     

Plaats een reactie