Marketeer

Vandaag ben ik op straat gevraagd of ik een krant wilde, een smaaktest wilde doen, mee wilde doen aan een onderzoek over winkelen, lid wilde worden van het WNF en of ik een SN wilde kopen (die laatste wel 4 keer). Utrecht is koning van de marktonderzoeken en verkooppraatjes van studenten. Sommige kruispunten zijn bijna fuiken en de studenten staan kleumend in de kou, keer op keer vangen ze bot.
 
In andere steden heb ik dat nou nooit, zoveel mensen die me wat willen geven of verkopen. Waarom is Utrecht zo interessant?
Advertentie

Over thisisdominique

Happy freestyler in a conceptual world.
Dit bericht werd geplaatst in Nonsense and more. Bookmark de permalink .

Een reactie op Marketeer

  1. Rop zegt:

    Inderdaad een fuik, de kruising Bakkerstraat, Lange Elisabethstraat, Voor Clarenburg en Steenweg, geen ontkomen aan.Echter er is een remedie en die heet lichaamstaal. Tegenwoordig word ik door geen één van deze Marketingterroristen meer aangesproken, mijn gezicht en lichaamstaal spreken boekdelen. (gewoon een chagrijnige kop trekken)  Jammer voor die studenten, maar ik heb er geen zin meer in. Als je er aan toegeeft bestaat een zaterdag centrum Utrecht voor 1/3 uit dit soort gesprekken.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s