Voorouders beschermen Afrikanen tegen onweer

Het WK voetbal in Zuid-Afrika gaat in juni van start. Hetkanwel.nl besteedt de komende maanden aandacht aan verschillende aspecten van het land, de bewoners en de verschillende culturen die het gastland rijk is. Nieuws, achtergrondartikelen en columns belichten het land. Deze keer: Voorouders.

Tromgeroffel, dans en muziek. Verschillende zelf gebrouwen drankjes en een heleboel traditionele maskers en mooie kleding komen uit de bergen. Ik ben net op mijn paard aan komen aanhobbelen en ben moe. Ik snap niet zo goed wat er gaande is, maar ik vraag het de gids. Het lijkt mij geen dans voor toeristen, daar heb ik er al tientallen van gezien en ik heb het idee dit anders is. Serieuzer, veel ernstiger.

Lees verder op http://www.hetkanwel.net/2010/06/12/voorouders/

Over thisisdominique

Happy freestyler in a conceptual world.
Dit bericht werd geplaatst in Blog. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie